WERK

De Ludieke opdrachten variëren van concreet online marketing advies tot het bedenken en uitvoeren van complete marketing & communicatie campagnes. Bekijk hier alle opdrachten en neem contact op voor meer informatie.

Theater Rotterdam

Theater Rotterdam is ontstaan uit de fusie van Ro Theater, Rotterdamse Schouwburg, Productiehuis Rotterdam. Opdracht: marketing & communicatie

Theater Rotterdam staat voor grensverleggend, vaak interdisciplinair theater dat verschil, diversiteit en veelvormigheid wil vieren. Niet opheffen of harmoniseren, maar zien, tonen en gebruiken. We brengen spelers, journalisten, dansers, nieuwsgierigen, uitvinders, vertellers, choreografen en talenten samen om theater te maken en echte ontmoetingen te realiseren. Om iets teweeg te brengen in het hoofd, in het hart en in Rotterdam.

Opdracht
Marketing & Communicatie (november 2018 – heden)

Marketing & communicatie (lokaal Rotterdam) Explore Festival (januari – maart 2019)
Marketing & communicatie Eindspel, regie Erik Whien (seizoen 2019-2020)
Persbenadering Openingstrack, regie Alida Dors (augustus – september 2020)
Persbenadering Verdriet is het ding met veren, regie Erik Whien (februari – juni 2021)
Marketing & communicatie Do not look back with regret, regie Davy Pieters (mei – juni 2021)
Persbenadering Track Reflections, regie Alida Dors (augustus – september 2021)
Persbenadering CRISPR, regie Davy Pieters (januari – maart 2022)

Daarnaast ondersteuning en advies op het vlak van PR, marketing & communicatie programmering en marketing & communicatie educatie. 

Website
theaterrotterdam.nl

Social Media
Facebook
Instagram