WERK

De Ludieke opdrachten variëren van concreet online marketing advies tot het bedenken en uitvoeren van complete marketing & communicatie campagnes. Bekijk hier alle opdrachten en neem contact op voor meer informatie.

Stichting C-Scope

Met locatievoorstelling AMOR neemt oud- NDT danseres Cora Bos-Kroese bezoekers mee op reis langs de verschillende stadia van de liefde. Opdracht: marketing & communicatie AMOR 2013.

AMOR speelt in kerken waarin dans, theater, liederen gezongen door Kamerkoor Kwintessens en de gedichten van Ilja Leonard Pfeijffer het moment van bezinning versterken. Met zeer uiteenlopende muziek van Monteverdi tot Jacques Brel en de ‘Tango’ van Stravinsky, live gespeeld op het kerkorgel. AMOR geeft een indringende inkijk in de contrasten van liefde.

Cora Bos-Kroese:
‘AMOR is een project waarbij ik verhalen wil vertellen over verschillende soorten liefde: de gekte en frivoliteit van de eerste liefde, de breekbaarheid, de onmogelijke liefde, het verlies van een geliefde. Kortom alle licht- en schaduwkanten van dit grootse thema op eigen wijze. Maar ook en misschien wel vooral de allesomvattende liefde voor het leven.
Jiří Kylián:
‘AMOR is a very deeply felt and unique production (…) created with much conviction and dedication.

AMOR speelde in december 2011 in een uitverkochte Waalse Kerk in Den Haag en was in het najaar van 2013 in vernieuwde versie te zien in Den Haag, Utrecht, Rotterdam en Amsterdam.

Opdracht
Marketing & Communicatie AMOR 2013 (juli 2013 t/m december 2013)

Website
amor2013.nl

Social Media
facebook.com
twitter.com/StichtingCscope