WERK
De Ludieke opdrachten variëren van concreet online marketing advies tot het bedenken en uitvoeren van complete marketing & communicatie campagnes. Bekijk hier alle opdrachten en neem contact op voor meer informatie.

Het Nationale Theater
Theater voor jong en oud, door gevierde regisseurs en aanstormend talent, reizend door het hele land – Het Nationale Theater is een toonaangevend theaterinstituut, ontstaan uit een fusie tussen de Koninklijke Schouwburg, Theater aan het Spui, het Nationale Toneel en NTjong. Het biedt klassiekers, actueel drama en innovatieve journalistieke programma’s, maar ook cabaret, dans en muziektheater. Zowel in Den Haag als in heel Nederland.
Opdracht
Publiciteit Who’s afraid of Charlie Stevens van Romana Vrede in Den Haag (januari – februari 2017)
Marketing & Communicatie The Nation regie Eric de Vroedt (januari – juni 2017)
Perschef (augustus & september 2017)
Persbenadering De Oresteia regie Theu Boermans & Ondine regie Jeroen de Man (februari – juni 2018)
Persbenadering De Vrekkin regie Noel Fischer (oktober – november 2018)
Persbenadering De eeuw van mijn moeder regie Eric de Vroedt (april – juni 2021)
Persbenadering & tourneebegeleiding OustFaust, regie Theu Boermans (januari – april 2022)
Marketing & communicatie The Nation, regie Eric de Vroedt (april – juni 2022)
Marketing & communicatie De eeuw van mijn moeder, regie Eric de Vroedt (april t/m oktober 2022)
Website
hnt.nl
Social Media
facebook.com/hetnationaletheater
instagram.com/nationaletheater