WERK

De Ludieke opdrachten variëren van concreet online marketing advies tot het bedenken en uitvoeren van complete marketing & communicatie campagnes. Bekijk hier alle opdrachten en neem contact op voor meer informatie.

Nationale Toneel

Het Nationale Toneel is één van de grote theatergezelschappen van Nederland met een vast ensemble van acteurs en regisseurs. Onder leiding van Theu Boermans (artistiek directeur) en Walter Ligthart (zakelijk directeur) heeft het gezelschap een stevige thuisbasis in Den Haag en reist het door het hele land. Dit theatergezelschap is een vaste opdrachtgever van Ludieke Marketing & Communicatie.

Opdrachten

  • Voorstellingspubliciteit De verzamelde werken van William Shakespeare (ingekort) (mei – november 2016)
  • Voorstellingspubliciteit Fit to fly (i.s.m. De Correspondent) (januari – juni 2016)
  • Voorstellingspubliciteit The summer of ’96 (coproductie Nationale Toneel & NTjong) (april – september 2015)
  • Voorstellingspubliciteit Genesis (februari 2015)
  • Marketing & Communicatie journalistiek programma Babel (januari 2015 – juni 2016)
  • Social Media Advies (december 2014 – mei 2015)
  • Voorstellingspubliciteit Madame Rosa, De prooi, Op een mooie Pinksterdag, Tasso & journalistiek programma Babel (maart 2014 – oktober 2014)
  • Coördinatie doelgroepenbenadering Toneelalliantie, samenwerking NT, Koninklijke Schouwburg, Theater aan het Spui (september 2013 – juli 2015)
  • Voorstellingspubliciteit Assen blues & Nieuwspoort (augustus 2013 – december 2013)
  • Voorstellingspubliciteit Strange Interlude (oktober 2012 – maart 2013)
  • Marketing & Communicatie Laura van Dolron, voorstellingen Wat nodig is, Iemand moet het doen reprise, Oudejaarsconference, Alleen voor jullie, Sartre zegt Sorry reprise, festival Wat Mij Lief Is (oktober 2011 – juni 2013)
  • Voorstellingspubliciteit Midzomernachtdroom reprise (juni 2012 – augustus 2012)
  • Voorstellingspubliciteit Land zonder Woorden & Gekluisterd (mei –  augustus 2011)
  • Voorstellingspubliciteit Olie, Halfweg en Sartre zegt Sorry (januari – maart 2011)
  • Voorstellingspubliciteit Kopenhagen reprise (juni – augustus 2010)
  • Voorstellingspubliciteit Pier Paolo Pasolini P.P.P. (november 2009 – mei 2010)
  • Internet Marketing (september 2009 – maart 2011)

Website
nationaletoneel.nl

Social Media
facebook.com/nationaletoneel
twitter.com/nationaletoneel